Salah ke??

Assalamualaikum... hye... entry ari nie tentang perasaan.. sejak akhir2 nie aku dilanda perasaan geram.. perasaan geram terhadap manusia.. ntah la, aku pon makin x paham dgn perangai manusia nie.. mcm2 ragam.. bile sume manusia tu nk berubah pon aku x tw.. hurmm, yg aku ckp sikit je.. 2 pon maen2.. x penah t`pk pon nk lbh2.. gurauan je plak kot.. mcm x kenal plak aku mcm mne.. walhal orang tu da lame sgt knal aku... dari zaman skola rendah lg cme beza ye die muda setahun je... bak kata pepatah rambut sama hitam... tp hati lain2.. yg sebenar ye die x knal aku lg... sdap2 je ckp mcm 2.. ingt aku x terasa ke.. of coz terasa sgt2.. ish, kire x logik la psl lelaki ko nk sruh aku mara ko... ko x tgk aku n laki skrg da ok.. x mcm dlu lg.. oh ye, aku lpe manusia blh ckp apa sahaje tentang kite... mulot manusia x blh nk ditutup2... apa yg perlu sabar aje la... tp aku x sangka jd mcm 2 sekali.. lpas nie aku da mls nk kate ape2 ag.. ckup la sekali... sedangkan persoalan 2 die yg mule kn dlu... aku juz tye 1 soalan, tetibe trus jd kontroversi.. ape slah ke??? hish, malas la nk ingt lg wt aku bertambah sakit ati je.. yg aku kesalkan hanya la salah kenapa la mudah sgt nk wat tuduhan melulu.. HANYA ALLAH, DIRI AKU & FAMILY yg tw siapa insan yg bertakhta di hati aku... bukan insan yg jd kontroversi.. yg aku syg nie jauh sgt dari aku.. 
Sampai disini dulu entry nie.. insyaallah.., sambung dientry yg akan dtg... insyaallah.. hee..

No comments: