Rahsia hati.......

Assalamualaikum... aku kini kembali lagi... diruangan blogger tercinte... hehe.....tp minggu nie aku kembali dgn perasaan yg agak sedih or bad mood la... mcm2 happen jadi minggu nie.. sumpah!! sedih sgt... tp dalam pade 2 aku da wt 1 keputusan yg x mungkin aku undur semula... mungkin i2 yg terbaik untuk aku... ntah la... yg penting malam td mlm yg tersedih buat aku...... die seperti bukan yg ku kenali.... die seperti menjadi insan lain... kini, aku mahu die dengan hidup nya & aku dengan hidupku.... biar lah.. aku rela sebegitu... awak, thanks 4 everything... saye sentiase menghargainya.. andai awak rindu saya carilah saye kembali dlm idup awak... saye nk stdy dlu awk... biar lah mase yg menentukan kehidupan kita....tp untuk saat n tika ini biarlah saye menyendiri dlu... maaf kan saye.. andai kita punya jodoh, pasti bertemu kembali... semoga awak disana sentiasa belajar, dan terus belajar tentang kehidupan...saya x nk awak hanyut lagi... cukuplah sekali awk.. saya syg awak n kehidupan awak... `TQ SAYANG.......doakan saya berjaya dlm kehidupan saya... insyaallah... assalamualaikum.

No comments: