R.I.N.D.U

Assalamualaikum.... aku kembali lagi di dunia blogger.... tapi kali nie crite aku lebih berkisar kepada kawan2... malam2 cm nie tettibe aku teringat kenangan lalu, kawan2 aku skola dlu... kem aku... sume ye la.. aku arap dieorg pon still ingat kt aku lg... even msing2 da bawak haluan masing2... dari mane aku kenal erti cinta mase zaman skola rendah ek?? dari insan yg bernama "F" x yah la mention name die.. juz knal as (mr.f).. 6 thun jgk aku merana kerana sayang si dia... hahaha... tp ape pon die la yg ajar aku erti sayang, rindu, cemburu... hahahaha.... kalau die terbace jgn mara ek.. juz recall blik je.. hahaha... dlu skola rendah aku agk nakal juge kerana berani pasang ag 1.. hahaha... i2 sume cinta monyet kn?? hehe...


kt kem gk aku kenal zam.... mne la zam skrg kn? teringin sgt nk jmpe die if diberi pluang.. ehehe... mybe kasih lme akan tersambung??hahahaha.... laps 2 msuk skola menengah aku knal (mr.I), (mr.z), (mr Iz),*(mr h), (mr Mn) n (Mr. k) hahahaha.. agak sengal gk kn coz rmai sgt... tp knpe aku x mau couple plak?? biar la aku je yg tw... hahahaha... sbnar ye aku still mencari yg terbaek diantare yg terbaek... heheh... insyaallah... 1 ari t akan jmpe jgk.. biar la kwan yg ramai but bercinta biar 1.. hehe....


asyik cte psl laki jer.. meh cnie aku cte psl pompuan lak.... hehehe... serius aku rindu sume member2 aku...ezalina, iffah, atiqah hamdani, atiqah lim, arin, najwa, zatul, rihil, fatimah, asmiza, syikin aziz, diyana,aliah,zue,fidah n umai,mira huda, shafika, member2 4s batch 2009, member2 form 6 & kwn2 fb.. tp yg pling pnting aku rindu kt sume name khusus yang aku sebut tu.. rindu sgt2 deh same kamoo smue... hehe... dieorg sume la pelengkap idop aku... tq dtg wlupon hanye sekejap... yg pnting aku syg korg sgt2... p/s: kan best lau sume kwn baek aku nie bekumpul.. blh aku begosip sakan... hahahaha... walau dimana pon korang sume ade aku arap korg sume sentiasa success dlam kehidupan.... hehe... n korg sume always in my heart... 


k`la, aku pon da kering idea nie.. plus mengantuk... aku tido dlu la... hahaha... t kite jmpe ag di entry yg laen.... ( sbnr  ye nk cri stamina tuk stdy sok) so, kne rhat dlu... hahahaha... k` assalamualaikum.....



No comments: