sedih.....





Assalam... hye blogger sume..sepatut ye tjuk kt atas 2 aku 2lis mlm td... tp disebabkan kesedihan x jd la ditulis mlm td.. hehe...mmg btol la ape yg aku 2lis 2... aku sedih disebabkan kisah lepas... yg wt aku x de selera mkn... konon ye.. hahaha... aku da syak bnda 2 sebulan sblom segala ye tebongkar.. bln puase yg lepas aku dpt tw semua ye... sjak 2 aku da decide pintu aku wt sementare nie tertutp utk lelaki laen... x mampu... biar la aku ubt dlu ati aku yg lara nie... 


ermm... naseb baek la aku dpt tw lg 4 bln sblom exam STPM... klu aku dpt tw mse exam STPM cm ne?? msti lg parah kn keadaan aku?? alhamdulillah, da ok.. cme mlm td aku teringat sekejap kisah kiteorg... mne x ye die la aku anggap lelaki yg terbaek pnah aku jmpe... tp ape yg die wat?? die lukakan ati n perasaan aku....mcm mne la aku x ckp mcm 2... lau suka duka aku, gurau senda n pendapat kiteorg da kongsi bersama... tetibe jd cm 2 trus la syot... adui... aku rse lau aku x lpas kn die g ke negeri J pon bnde nie tetap akan jd jgk.. x de beza ye...


x pe la... snang cte bkn rezeki n jdoh aku n die.. even da knl 5 thn mse zman skola coz dlu 1 skola... n da rpat n syg die dkt setahun lbh.. aku doakan die bhgie n awek die yg skrg nie... n smoge die success dlm pelajaran die kt sne 2.. k` la kawan... take care ya...:-)



No comments: