post jiwang~~~~~

ku biarkan 


masa dan keadaan 


yang menentukan segala nya...


;-p




hahaha.... jd jiwang lak aku mlm nie... hehe... yg aku 2lis kt atas 2 sebenar ye status aku kt fb


bru jp td... hehe.. korg judge la status aku 2.. same ade jiwang ke frust?? hahaha.. aku pon 2lis 


status 2 time sengal aku dtg...  hahaha... lau x, x jd ye status gle cm 2... haha... aku wat status     


nie berdasarkan pengalaman mase lalu... ape ngeri sgt ke pengalaman 2?? hahaha...  x de la 


smpi mcm 2.. tp as human kite kne la jgk ingt pengalaman mase lalu... kn rmai org ckp 


pengalaman mase lalu tu mengajar kita menjdi lebih dewasa.... hehe....  bile ada ye pengalaman


manusia jd serik atau bertambh berani tuk wat satu2 action.... apa2 pon we must enjoy with 


our life.... hehe.. 







No comments: