Janji tinggal janji...

Assalamualaikum...  malam2 nie tetibe mood aku nk berjiwang lak... walau pon otak aku tgh bertrial tp aku tetibe teringt peristiwa 8 tahun lpas... hahaha... kire kisah budak2 la nie... haha... 8 tahun lpas.. means in 2004... mse 2 darjah 6 lau x silap.. hahah.. dri kwn je sume ye jd... ish, lau pk blik bleh gelak sorg2 aku... cm ne la aku blh teradmire kt ko ek?? plik2.... tp x pe, aku phm... bdk2 kn mase 2?? mane tw ape2... secare kesimpulannye 2 kn cinte monyet... hahaha...   ko pon ape kurang ye... snggup berjeles2 n aku.. sebab dak laki 2 je... ape la ko nie... ko wt hal x pe lak time 2.. lau aku x blh... plik2.... serius, aku ase perasaan 2 maen2 je... setia aku x cm yg ko sngke.. p dlm lme2 pon dkt 5 thn gk la.. tw2 ko kt sne ade yg laen... thanks ye sbb wt aku cm 2...

aku kt sini bagai nk mati setia n ko.. tp ko?? sanggup kn?? xpe la, aku seda aku sape.. but thanks to facebook..sebab aku bejaya jumpe ex ko...  ps2 ade la sorg hamba allah, gtw aku yg ko still lg cntct n ex ko... ps 2 ber b n baby ag...  aku dpt jumpe ko sekali je 2pon mse lower 6.... lpas jmpe ko ckp yg aku makin cntik... hahahaha.... thanks tuk pujian 2.. ps2 ko bg arapan palsu kt aku... after stpm t nk couple n aku??? hahaha... mimpi la wei... aku x nk da.. lpas ko jnji... aku da cple pon n sorg hamba allah nie..  jadi ye janji da pon tinggal janji..

ok la 1 je pesan aku kt ko... aku doakan kebahagiaan ko n kebijaksanaan ko.. hope ko berjaya di dunia n akhirat wahai member... k` always take care n assalamualaikum.....

No comments: