M.A.A.F

Assalamualaikum.... ari nie aku nk berblogger lebih kpd perasaan aku sndri.... heee... nk berjiwang sekali sekala.... alhamdulillah, raya pon da 6 ari.... sekolah pon da nk bukak... bz ye pon menjd2... hehee... almaklum la nk stpm da kn?? trial dlu... hehe... adui.. merisaukan aku betul.... erm, berbalik pada tjuk bloggest... entry "MAAF"...  semalam ade lah yg berkenaan dtg uma aku... mmg aku x leh trime die... aku da ckp byk kali... tapi x nk dgr kn?? hahaha....  sekarang?? mmg saja aku x nk layan ko smlm... bkn sebab ape.. tp sbb ko da anggap aku lbh dari kwan.. dari dulu lg aku da mention yg kita hanya kawan... tp ko x penah pham kn?? skrg ko tw kn cm ne layanan aku kt ko... arap ko phm.....


to someone aku tw ko pecaya kt aku.... aku pon pcye kt ko... aku phm ko.. n if ko nk tw family aku pon syg ko... ko jnis simple, hormat mak n family aku..  ko nk tw tiap kali ko dtg msti family aku dtg.... perghh, hahahaha... aku tw ko suke mkn kt uma aku.... smlm or tiap kali ko dtg msti rzeki ko la... hehe... n psl cite ko 2.. aku arap ko saba je la ya... nk wt cm ne da bkn jodoh ko n die... byk lagi kt lua 2.. arap ko tenang je ye...  aku pon da alami pe yg ko rse...  saba ye... pape pon ko tetap sweet di mata aku....


to I... kkdg aku lyn ko lbh dari kwan... aku pon x tw np... aku de syg kt ko kot..... ntah la, hanya allah je yg tw... n thanks 4 the sweet memory.. aku hargai... hehehe... k` la smoge ko success dlm stdy... k` take care my dear... assalamualaikum...:-)

No comments: