perasaan ati & tahap confuse saya!

Asalamualaikum... lame dah aku x update blog nie! mane x ye bz dengan exam..ermm... STPM real.. sampai perasaan yg laen pon aku kne ketepikan.. STPM IS MORE IMPORTANT THAN MY FEEL!!! STPM yg aku rase ya allah susah ye.. nie ade lg 3 subjek yg perlu aku jwab.. hope aku boleh jwb dengan tenang.. insyaallah..


kite lupe kan soal exam sekejap.. aku sebenar ye write nie nk menulis soal ati & perasaan je.. aku x tw la nape makin aku tengok muke die makin aku sayu... erm.. tapi salah ke klu aku rase sdih?? erm.. hope kau bhgie lah dgn insan yg kau pilih... kalau kau pilih aku?? erm.. bertuah ye rase ati.... mmg aku syg dkt kau tp aku x boleh nk lyn feel 2 sbb certain part la... erm.. biar lah perasaan nie ditelan mase... insyaallah, aku ykin 1 ari nanti perasaan 2 mesti ilang....  tp thanks my dear aku hargai segalanya.... bia la i2 jd kenangan yg terindah even bukan dalam idup kau x pe la.. aku redha.. aku abadikan kenangan i2 yg terindah dlm idup ku....




k` la smpai disini dlu nanti saye update lg.. insyaallah.. k` assalamualaikum..

No comments: