Its complicated..

assalamualaikum... ermm.. firstly, aku nk say sorry coz da lme x update blog tercinte nie.. bukan ape.. lately nie aku bz dgn exam, masalah peribadi.. n so on..alhamdulillah, syukur.. selamat habes sudah menjalani peperiksaan aku..ermm.. tapi aku dibelenggu mcm2 perasaan... sedih, happy, runsing & laen2 lagi... sedih sebb zman students sekolah da berakhir buat kali ke2.. umur pon bkal masuk ke angka 20 tahun... insyaallah... sepanjang 15 tahun setengah aku sekolah mcm2 experience yg aku dpt.. aku kenal erti kawan, lawan, kerjasama, percintaan, perpisahan & laen.. setahun setengah n korang aku rase bertuah sgt.. coz dpt knal n korg.. x lpe juge utuk kawan2 kt fb.. korang banyak bg semangat kt aku.. termasuk yg aku down baru2 nie mase exam sejarah...thanks jugak kt "dia" sebab berjaya wat aku happy walaupon aku tengah sedih.. sayang awak jugak k..! klu lah dlu aku x msuk form 6 nie msti aku x dpt rse erti keseronokkan ye kt sini... 


aku pon same juga cm girl laen ingin dicintai& disayangi tapi aku bukan boleh plih calon sembarangan... my heart is not yours k! so plezz jgn pakse aku tuk wat sesuatu yg aku rse x rela utk buat k.. knpe  tetibe2 aku kluar kn statement biru 2?? actually, mse exam ari 2 aku dipakse utk terime org yg x pernah aku kenal.. juz knal dkt facebook sahaja..knal atas sebab2 yg terpakse dirahsiakan then we msg... 3 ari msj da minx couple esk nk exam pulak 2... ape gle 2?? even nk couple sklipon knal la mse skit dln 5 or 6 bulan.. nie x 3 ari da nk couple... lau korang nk trime x?? nth la.. plik sungguh aku.. aku pon minx die bg mse & pluang kt aku utk pk kn results ye.. then dgn berat ye die pon relakan wlupon x rela..setelah ditolak dan ditambah(mcm math la pulak)hehehe... akhir ye aku pon bg la jwpn.. tp jwpn yg amat mengecewakan die... aku tolak die.. serius aku x mampu nk trime mane2 lelaki lg.. ati mash terasa dgn panahan cinta semalam, luke dihati masih berdarah lg... biarlah ia sembuh mengikut masa... aku x sangke pulak die marah.. errmm.. i think mmg patut pon die marah tp  bia lah.. lau aku trime die tp x syg pon x gne.. baek aku explain je dlu.. gduh biar gduh skrg.. seperti yg aku duga die marah... die siap kate lebih baek die mati sbb x de siape pon pedulikan die.. ntah la aku x mampu nk kate ape2... dgn die x selesai lg tetibe dtg pulak msalah laen...


ermm.. sbenar ye msih masalah yg same dgn laki yg laen pulak.. ermm.. ntah la.. semakin pening dgn keadaan nie.. yg boys nie siap  kate " die x pernah putus syg aku dari dlu lg"??? erm.. penuh dgn tande tanye... agak pelik.. aku pon ckp lbh baek syg awek ye dri syg aku... dgn x semena-mena ye kne marah lg.. adui... aku pulak pantang orang marah aku.. mule aku pon melenting juga... trusaku ckp aku anggap kau kwan je!!!! x lebih dri 2.. trus diam die.. ntah la.... aku x tw la... pning2....


ermm.. ok la, smpi sini dlu aku pon kekeringan idea nie.. nanti banyak idea aku 2lis lg.. ok` take care.. bye...

No comments: