its complicated & 20 tahun..

Assalamualaikum.. ermm.. rajin pulak aku post kt blogger nie sejak akhir2 nieh... bukan ape... diri terasa terlalu syahdu dibuat ye.. haha... rse sedih je.. lg dah abes exam lg byk problem... ingatkan abes je exam problem pon ilang.. rupe ye tidak.. tapi xpelah.. problem tuh mematangkan diri sendiri.... & semakin itu kita banyak mengenal sifat orang lain.. aku pulak.. erm... masalah nie byk gler.. erm.. harap dpt temui jwpan bg masalah2 aku.....


ha, diam x diam dah nk masuk taun baru... nie bermakna tahun 2011 bakal menutup tirai ye.. umur aku yg 19 tahun nie pon akan berganti ke 20.. waw.. alam yang penuh dgn cabaran.. ini bermakna aku akan berjumpe dengan rmai @ banyak gelagat manusia.... means kerja... HARAPAN aku 1 je moga aku akan berjumpe dgn rmai lg sahabat yang baik.. tapi 1 yg aku x akan lupe sampai bile2.. zaman persekolahan aku... x akan dpt lg selepas ini.. walaupon universiti.. tp suasana ye mesti x same kn?? entah lah.. I WILL MISS MY FRENZZ & MY SCHOOL... REALLY BADLY...

No comments: