Teman tapi mesra..

Assalamualaikum... ermm.. tajuk kt atas ni tuk someone yg aku rindu... Teman tapi mesra?? ermm.. dulu die lah yg boleh aku share segala ye.. tp sekrang cume tinggal kenangan.. bukan sebb ape.. die dah couple n insan lain.. ermm.. ckup tabah & redha walaupon ati x mampu menipu.... awak, saye doakan awak bahagia disamping dia... saya bahagia walaupon hati terluka..  btw, thanks 4 thats call.. I`m really appreciate... x sangke awak ingat saye lg kn?? actually, saya saje je x nk call & msej awak mcm dlu2... saya nk lupekan kenangan & janji2 awak kt saya... ternyata saya mampu.. tapi kenape sekarang awak muncul kembali... ??? awak dah huru-hara kn kembali idup saye... how dare u ask me with the request??? btw, how dare u tell me that u miss me?? walaupon secare fitrah ye saye gembira tp hati?? biarlah saya seorang yang pendam.. 1 janji saya dengan awak.. walau mcm mane pon saye.. saye masih ingin awak.. & walau macm mane pon saye.. saya tetap anggap awak TEMAN TAPI MESRA SAYA... actually status2 saya kt facebook lately nie byk crite tentang awak.. 


status 1 :
Ermm. 
Knape msti aku tpk something yg complicated??
Nothing imposible right?
But..
Dalam ati nie hanya allah je yg tahu...
:-(


status 2 :
Ku percaya..
Ada hikmah disebalik semua nie.
:-)

status 3 :
ku biarkan 
masa & keadaan yang 
menentukan segalanya....
♥ ♥ ♥
amin......

status 4 :
..SEKUAT mana saya SETIA ...... 
..SEJAUH mana saya MENUNGGU ... 
..SEKERAS mana saya BERSABAR ... 
..SEHEBAT mana saya MERANCANG ... 
..SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK ...

jika Allah tidak mnulis jOdoh kta BERSAMA , kta ttap TIDAK akn brsama ...
tiada yg KEBETULAN melainkn semuanya telah DIRANCANG ...
dan sebaek-baek yg MERANCANG itU adalah ALLAH s.w.t ...
Amin...........:-)
♥ ♥ ♥

status 5 :
Teman Tapi Mesra...
:-D

status 6 :
Mulut boleh menipu untuk sesuatu perkara....
TAPI.....
Hati sentiasa membisikkan kebenarannya...
-,-

sampai sini dlu cortean saya... hope awak bahagia disamping sidia... take care... assalam..

No comments: