Header & Doodle..

Assalamualaikum... Tokk...! Tokk! ada lagi tak para followers yang belum tido..?? Ok, kalau belum jom singgah baca tentang perkongsian aku yang seterusnya... Cerita yang ini maybe nak mintak tolong daripada korang sikit.. Boleh x.?? Boleh lah.. hehe.. Permintaan yang mudah... Cuma nak mintak tolong korang bagi aku information atau yang lebih tepat ye tutorial yang mudah tentang something jer.. hehe... Mesti korang tertanya-tanya apa diakan... Ok lah, meh aku bagitahu disini.. lalala...

Aku rasa aku diantara yang ketinggalan dalam buat header & doodle... Orang lain dah expert... tapi aku..?? hmm... baru nak mula.. hehe... Ha, ini sume tentang HEADER & DOODLE.. tak pelah aku berpegang pada " Biar lambat asalkan selamat " tapi aku nak tukar sikit.. Biar lambat asalkan berjaya... " hehe... Tadi aku try mengoogle cara-cara buat header & doodle tapi    banyak yang menggunakan "ADOBE PHOTOSHOP " ...Aku takde software tu.. Yang aku ade cuma " PHOTOSCAPE & GIMP " aku agak hampa jugak... bila tak jumpa sangat.. ke aku yang tak pandai lukis or menggoogle.. ntah lah.. Tapi kalau bab lukisan nie memang aku tangan kayu...

Pada mereka yang dah expert, aku nak mintak tolong korang link kan dekat aku tutorial yang mudah difahami untuk aku belajar mendoodle & berheader menggunakan software photoscape & gimp... Jasa baik korang amat aku hargai.. Nanti first trial insyaallah, aku akan kreditkan lukisan aku tu dekat siapa-siapa yang bagi aku link 2 ye...:) Aku dah try mendoodle tadi hasilnya tangan tidak menjadi....  Dalam keadaan gelak2 aku lukis tu... hehe...  Lupa pulak sebelum aku endingkan entry aku malam nie, aku nak cakap lagi... If korg ada link untuk adobe photoshop bleh jugak bg kat aku.. hehe....:)

No comments: