K.E.N.A.N.G.A.N

Asalamualaikum.. Last but not least... Untuk malam nie lah.. hehe... Kali nie saya nak kongsi entry yang sudah sedia ada... Tinggal nk upload je dekat blog tersayang nie... Kisah nie kisah benar... Kisah antara saya & dia... Dia telah meninggalkan kesan dalam hati saya serta telah buat saya menutup pintu hati saya untuk seketika ini... Doakan lah supaya pintu hati saya terbuka kembali untuk insan yang lebih menghargai saya... Insyaallah, kalau boleh biarlah macam lagu Mojo tu... Andai ku bercinta lagi... lpas 2 ape eh..?? Saya lupa lirik dah.. hehe... Ok lah, Jom kita terjah entry yang ini ye... hehe..:D

Aku masih teringat lagi,
Saat pertama kali kita mula menjadi teman,
Saat pertama kali kita bertentang mata,
Saat pertama kali kita bertukar senyuman,
saat pertama kali kita bertentang mata,
Saat pertama kali hatiku berdebar di setiap waktu adanya kamu disisiku,
Indahnya perasaan ketika itu,
Bak bunga yang sedang berkembang mekar,

NAMUN.....
Disaat aku mula meyayangi kau berada jauh dari sisiku,
Pada ketika itu hanya aku & allah sahaja yang tahu,
Betapa kecewanya hatiku,
Barulah aku mengerti bahawa selama ini aku begitu mencintaimu,
Maafkan aku kerana terlanjur mencintaimu,
Andai dapat ku undur waktu,
Aku ingin beritahu segalanya kepadamu,

AKHIRNYA...
" RAMADHAN " juga yang telah menemukan...
Setiap persoalan yang tersurat & tersirat,
Aku relakan perpisahan ini,
Kan kusemat setiap kenangan kita bersama,
Disuatu sudut paling istimewa,
Terima kasih untuk setiap kenangan yang telah kita cipta bersama.... 

*Ok, Done for the entry tonight..Kita sambung esok pulak...Masa untuk beradu pulak.. Have a nice dream, sweet dream... Assalamualaikum..:)

2 comments:

✿A I N A A✿ said...

hikhik jiwangnyaaa.. awww... btw, bila hayati lirik ni, hiba pula hati ena... teringat kt tunang yg kita berada di luar negara.. =(

Cik Aishah said...

Sabar ea.t tunang awak blik malaysia boleh lah awak jumpa dengan dia..btw, Itu kisah benar kita ainaa.... kita wat time tengah sdih2..:)