Masa Lalu


Assalamualaikum... hello,... macam mna aktiviti kawan-kawan semua hari nie dah selesai..?? Hope dipermudahkan segala urusan... Oh ye.. Pagi nie.. opss... Tengahari dah Cik Aishah... hihi... Saya cuma nak post mengenai karya sahaja....  Jom kita layan karya yang saya post nie...

Aku,
dia dan kenangan lalu
tertulis seribu satu kenangan
hanya kau dan aku
mengerti saat itu
saat cinta kita bersemi......
Namun hanyalah seketika
ia telah pergi ditelan masa
Kini aku
sepi sendiri betanya pada
HatiAkukah yang bersalah???
atau kasihmukah yang berubah
dalam keterpaksaan
Ku biar kau melangkah
pergi bukannya aku tak tegar
Bukan pula aku tak cinta
Demi kebahagiaanmu
Pergilah lah sayang kau tetap dalamIngatan.. 
Biarlah kau bersemadidi dalam hatikuBuat selamanya...


Note : Insyaallah... nanti petang saya akan post mengenai kelahiran anak-anak comel milik Vanilla & Coklat..:)

4 comments:

✿A I N A A✿ said...

nice !! ena hari ni layan makan je.. hujan, tak dapat nk bergerak sangat.. huuuu

Cik Aishah said...

hehe.. xpe, esok bleh g jln2 ena if x hujan..hehe...

Nur Kamilia said...

wah! pndai nye awak bermadah =)

Cik Aishah said...

tq.. but bru cuba2 je..:)