Kau yang terindah...

Assalamualaikum... Jam sekarang menunjukkan ke 12:06 AM * jam kat laptop aku lah.. hehe.. Sebelum aku terus type something kat entry aku nie... Korang semua perasan tak yang sebenar ye tarikh hari nie cantik... 22/12/2012... I love it.. Tajuk yang terindah tu sebenar ye ilham aku yang datang untuk hari ini... Hmm, " Kau Yang Terindah"..
Macam tajuk lagu pulak... Kau yang terindah nie sebenar ye mengisahkan tentang mereka-mereka yang aku sayang sangat... Aku dari tadi tak habis-habis tulis sebenarnya-sebenarnya.... haihh....

Oklah, tanpa membuang masa.. Jom aku story siapa dia... Entri aku hari nie lebih merujuk kepada bukan ahli keluarga... Takpe2 next entry insyaallah, aku cerita pasal family aku pulak.. Kau yang terindah nie adalah seorang yang begitu rapat dengan aku... Kami berkawan dari zaman sekolah menengah lagi sehingga sekarang... Dia adalah insan yang selalu berada dengan aku tak kira waktu...  Dia banyak membantu aku dari aspek IT kerana dia merupakan pemegang diploma IT... Alhamdulillah... persahabatan kitaorang diwarnai dengan suka & duka dalam persahabatan.. Dalam persahabatan normal lah kan if ade pergaduhan... dia juga merupakan sorang yang sweet muit kalau kami bergurau.. 
Perasaan sayang..?? kata kawan kan of coz lah sayang tapi bila berkawan rapat dengan insan yang berlainan jantina... Mesti akan terselit rasa sayang & cinta diantara salah seorang daripada mereka kn..?? thats fact.. Sebab aku banyak jumpa kenyataan nie dekat Fb..

Ok, Cukup sampai di sini dlu.. Nanti aku sambung lagi... K'assalamualaikum..




* Note : Aku tak berapa paham mengenai segmen-segmen yang dianjurkan oleh para bloggers yang lain... Boleh x tolong terangkan..?? Sebab aku ialah blogger yang baru nak aktif dalam dunia blogger... Segala tunjuk ajar amat dialu-alukan...:) Terima kasih..:D

4 comments:

✿INA AINAA✿ said...

bulan ni byk tarikh yang cantik... hehe semoga kita luangkan perkara yg indah2 pada tarikh2 yang cantik2 ni...

Cik Aishah said...

Insyaallah, amin...:D

Unknown said...

ehem ehem! siapakah?? hehe

Cik Aishah said...

Hehe.. Rahsia... nanti ade mse aishah cte ye kak..:)