Button Cursor


Assalamualaikum... Lama tak update kan..?? rindu tak..?? haha... * Ceh, perasan lah saya nie.. haha.. Mest korang nampak kan... kat atas tu ada nama saya kan..?? Act, tu adalah cursor untuk blog comel nie yang saya tempah melalui SD .. Cantik kan..?? Saya suka sangat-sangat. Cantik plus sweet.... Thanks ye... Saya tempah malam tadi.. Sebenar ye SD tengah bukak tempahan percuma freebies nama untuk sesiapa yang berminat... SD cuma ambil 30 tempahan je... Berminat..?? Cuma klik pada nama SD yang saya link kan & beri butir-butir blog anda serta nama yang ingin di jadikan cursor serta yang paling penting mesti ada c-box or apa2 yang berkaitan dengan kotak chat supaya senang SD bagitahu yang cursor tempahan anda sudah siap.....

Alhamdulillah, saya dah berjaya pasang cursor tu... Syukur sangat-sangat.. cantik... Insyaallah, ada masa saya nak join segmen-segmen yang di tag. thanks ye tag saya.. Kepada kak DIDIEY ..  thanks buat entry untuk aishah & promote blog aishah... hehe.. Sayang kak didiey... Maaf sangat-sangat 2-3 hari ni saya kurang sihat.. Jadi update entry terpaksa dikurangkan... Ok, jumpa di entry yang seterusnya....:)
Insyaallah...

4 comments:

inasazali said...

wah..cntik la cursor aishah..nk jugak...

Cik Aishah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Aishah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Aishah said...

@inasazali..hehe..tq2.. tempah lah dekat SD.. masih dibuka lagi rase ye..:)