Hanya Kawan


Assalamualaikum... Dalam tengah aku pk2 kan ape yang patut aku update malam nie sebab dah lama aku x update.. Asyik pasal segmen je.. Malam nie aku terpikir something yang boleh buat aku teringat... Sebenar ye bukan pasal cinta tapi pasal cara yang lebih kurang sama dalam mengayat je... Tapi Hati kan..?? Mana kita tahu akan datang macam mane.. Mungkin hari nie kita sayang dia tapi esok siapa tahu kan..?? Hanya allah je yang mengetahui segalanya... Kita hanya merancang tapi allah yang menentukan..  Ok, sebelum aku menaip dengan lebih panjang berjela lagi... Aku nak tanya dekat yang pro bahasa arab especially... Tolong jawab ye... Apa maksud ayat nie dalam bahasa melayu.. "hasytuni awi".. betul eh maksudnya " saya rindu awak sangat-sangat ..?? "  

Kalau ye pon.. aku hanya mampu merindui kamu sebagai kawan je.... Bukan mudah untuk aku menerima kau selepas ape yang aku alami tahun lepas..Kita kawan-kawan dulu ye.. hehe. Maaf...  Just simple entry je sebenar ye... hehe...

6 comments:

Fatin Sh said...

Ada jodoh, ada lah kan :)

Cik Aishah said...

Betul2.. ada jodoh x kemana... hehe..:)

CikMunBlogger said...

ewah ! hehe . tak pe . kawan je . bercouple lepas kawen . hehe .

follow sini :)

Cik Aishah said...

hehe... betul2.. couple lpas nikah lagi indah.. hehe... ok, tq.. hehe...:)

✿INA AINAA✿ said...

Allah dah rancang yang terbaik untuk sis... mungkin dengan orang yang lebih baik

Cik Aishah said...

Insyaallah..amin..:D