I with him...



Siapa lelaki itu.. jeng..Jeng..

Assalamualaikum... sambil2 nak melayan mood petang nie.. aku tibe2 teringat nak post something yang best sikit.. haha.. Asyik pasal Segmen /GA je kan.. Btw, thanks ye kepada sesiapa yang tag aku untuk join segmen .. Insyaallah, malam nie aku join...:D.. Eh2, kalau korang perasan kan.. tajuk atas tu macam laen aje.. haha... Sengaja je tu... Buat suspen... hahaha.. I with Him..?? Aku dengan sape..?? hahaha...
Jom layan gambar yang aku nak publish nie dulu... Lepas tu aku jawab ye... hehe...:)  Hensem kan..?? Hahaha... kalau dia nampak ape yang aku tulis nie.. mesti kembang lah dia... haha.. Dia nie adik aku... haha..
Dia nie lepasan SPM 2012... Ok, 1 post yang pendek... Akan datang aku story lagi pasal dia ye.. hehe..:)

5 comments:

inasazali said...

muka sama la..hehe..

Unknown said...

dah tahu dah sape ~lalalala~

Cik Aishah said...

@inasazali.. hehe... tapi ade org ckap pkwe..plik2.. haha

Cik Aishah said...

@~didiey~..hehehe...

keymekeymoo said...

muka akan2 sama :)