Tahun Baru.. Semangat baru...


Assalamualaikum.. selamat pagi korang semua.. ini first entry entry aku untuk hari pertama tahun 2013... Alhamdulillah, aku harap tahun ini akan bawa seribu atau lebih banyak berita gembira berbanding dengan tahun 2012... dah bace entry aku untuk 2012..?? Kalau belum jom klik ENTRY NI.. Aku harap tahun nie jugak impian aku untuk dapat kerja tetap akan tercapai..insyaallah.. 


Lagi 1 aku nak join lebih banyak segmen/GA yang blogger laen anjurkan.. aku bersykur sangat selepas adanya blog ni aku dapat lupakan si dia... Alhamdulillah...  Tukar hiasan blog..?? Insyaallah, kalau ada rezeki & idea baru aku tukar ye... :) Plus klu korang perasan follower aku aku dah ade 210.. Thanks ye followers... Aku nak bgtahu siapa dia yang bertuah dapat followers ke 200 tu... Jom aku bg tw nama dia.... Cik Chipmore !.. Tahniah ye sis...:)


Lastly aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada korang semua.. Keep in touch k...

No comments: