Pensil Sikat..


Assalamualaikum.. Seperti yang aku janjikan semalam... Hari nie kalau adik wafa beli pensil sikat ye.. Aku nak buat entry... Ok, dia dah beli pensil tu & aku dah amek gambar pensil tu... Meh tengok gambar pensil tu... Menarik.. baru first time aku jumpe pensil cam nie..Semakin canggih dunia semakin banyak barang yang agak unuik dikeluarkan.  Unikkan pensil tu..?? Bila aku belek-belek rupanya pensil tekan yang hujungnya diletakkan sikat.. Akhirnya terjawab jugak persoalan aku mengenai pensil sikat...:)

16 comments:

keymekeymoo said...

comelnya !

Cik Aishah said...

@Keyme Keymoo.. kan..?? :)

Anonymous said...

ohh,. ini pensil sikat tuu.. hehee comell., >.<

inasazali said...

lar mcm tu ker rupenya..hehe bdk2 skg ni mcm2 la..

Unknown said...

cmni rupanya...pelik2 btol..haha

Mimie said...

first time tgk...

Cik Aishah said...

@Lissa LaLissa.. a`ah.. tu pensil sikat ye.. hehe..

Cik Aishah said...

@inasazali... btol2..mcm2.. skrg nie...:)

Cik Aishah said...

@~didiey~..haha.. a``ah kak.. 2 pensil sikat ye... haha..

Cik Aishah said...

@Mimi Azirah..hehe.. saya pon first time tgk.. hehe

✿INA AINAA✿ said...

hahaha comel je... dlu letak pemadam kat hujung pensel, now sikat lak... unik betul

Cik Aishah said...

@✿A I N A A✿..hehe..btol2..:)

kyo_9 said...

Hmm?
x senang patah ke waktu sikat rambut?
kot2 jenis yang rambut keras ke..
haha

Cik Aishah said...

@kyo_9..haha... xtw lah.. saya kne try dulu.. haha

tiq said...

Jadi trend pensil sikat ni xD kawan pun ada guna. Memang budak sekolah menengah ni bajet comel guna pensil sikat :DD

Cik Aishah said...

@tieqa..hahaha... rugi ye akak dah habis skolah..kalau tak akak pon boleh bajet comel dengan pensil 2.. hahaha..:p