Ombak Rindu

Assalamualaikum... Disebabkan malam ni malam AJL... Aku bukan nak cerita pasal AJL... Tapi aku cuma nak publish pasal lagu OMBAK RINDU tu... Lagu nie mengingatkan aku pada seseorang... aku nak bagi lagu ni kat dia.. walaupun hakikatnya dia tak pernah tahu yang aku bagi lagu tu kat dia.... hehe...  

Jom layan ye...:)


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku



Sumber
http://www.liriklagumuzika.com/2011/10/lirik-lagu-ombak-rindu-hafizadira.html#ixzz2HCplrZrG



8 comments:

inasazali said...

xpe2..ina boleh dgr cik aishah nyanyi..

Cik Aishah said...

hehe... thanks2...:)

~didiey~ said...

ibu akak suka sgt lagu ni..hehe

Cik Aishah said...

hehe.. wah......:D

Sya Chot .. said...

memang suka ngn lagu ni..bhee

Cik Aishah said...

hehe...:)

Keyme Keymoo said...

maksud yang mendalam . . .

Cik Aishah said...

@Keyme Keymoo...mybe...:)