Happy Birthday My Lovely Dad


Ayah aku yang belah kiri tu... Nie gambar time raya.. hehe...:)

Assalamualaikum... Hye.. apa khbar blogger semua.. Sihat..?? Diharap korang semua sihat2 belaka... Mesti korang rindu post2 aku kan..?? hehe... * ceh, perasan lagi.. haha.. sebenar ye malam khamis & semalam aku... Tak sihat... diserang demam & gastrik... Hmm, Khamis malam jumaat langsung tak tidur.... Sekarang alhamdulillah, beransur pulih sedikit... Kalau 2 Januari ari 2 birthday mak aku.. Sekarang aku nak publish pulak tentang birthday bpak aku... hari nie lah birthday ayah aku... 5 januari.... sweet kan mereka..?? beza ye cuma 3 hari je... lagipon mak dgn ayah aku asal daripada tempat yang sama.. Mana lagi kalau bukan selangor.. hehe... Kampung pon jarak ye tak jauh cuma... Sabak bernam & Sungai besar je... dekat sangat dah tu.. hehe... tak sempat nak buat entry plus karya macam mak aku ari 2 sebab keadaan kesihatan aku... Aku berdoa agar kami sekeluarga sihat sejahtera, murah rezeki, bahagia selalu & mendapat rahmat allah serta dimurahkan rezeki di dunia & akhirat... Amin....
Kepada ayah saya... Selamat hari lahir.. Semoga dipermudahkan segala urusan... Panjang umur, murah rezeki, sihat selalu & bahagia disamping isteri tersayang & anak2... Kami sayang abah.. Abah the best...!

7 comments:

Liza Licha said...

semoga pnajang umor ye .:)

~didiey~ said...

happy birthday!!!!
moga panjang umur & dimurahkan rezeki..anak2 jgn nakal2 ye..hehe

Cik Aishah said...

Hehe... tq2.. hehe...
Insyaallah kak.. anak2 ye tak nakal.. hihihi...

inasazali said...

happy besday to your daddy...sweetnya mak n ayah tarikh lahir dekat2 kn...

Cik Aishah said...

yup.. hehe... klu boleh nak cri yg dkt2 jugak tarikh lahir ye.. hehe...

Nurul Aini said...

Orang sungai besar..hehe..kawan saya ada duduk sana..Selamat hari jadi buat abah aishah. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki..dan di permudahkan urusan di dunia dan akhirat..jaga abah dan mak ye. hee. ^__^

Cik Aishah said...

tq2... Ok, insyaallah... jaga mereka... sayang mereka sangat-sangat... hehe...:)