Puas + Syukur Sangat...

Assalamualaikum...

lama tak nampak aku update blog kan..??

facebook pon dah jarang...

Aku sebenar ye edit blog...

Baru siap sepenuhnya hari nie...

Kenapa tak siapkan semalam..??

Sebenar ye.....

Semalam aku penat berjalan seharian....

Alhamdulillah, kemampuan untuk drive kereta pon semakin bertambah....

Blog...

Dah berubah wajah sepenuhnya kan..??

Maaf ambil masa yang panjang sangat untuk edit blog nie...

Kepuasan di hati terserlah....

Pagi tadi...
Baru dapat follow & komen entry serta blogwalking....

** Pada yang komen insyaallah petang hingga malam nie... aku berblogwalking ye....:D

Maaf sangat-sangat lambat...

Oh ya...

Boleh tak korang suggestkan segmen atau GA yang tengah berjalan sekarang...

Lama tak join..

Teringin nak join..

*** Alhamdulillah, syukur padamu ya allah***

7 comments:

Mimie said...

nmpk cntik blog...bagus

Unknown said...

salam dear..dh chantek blog eyh..lps ni kena rajin update blog lg la eyh..hee.suka bg n ur header..really nice..
btw jom la join segmen ni http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/01/contest-nak-skirt-dari-norzi.html,

http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/01/contest-blog-paling-cantik-2013.html,

http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Join jgn tak join..hee

Unknown said...

good job aishah :)

Hajar Shikin said...

nice blog..pink kaler tu,hehe

✿INA AINAA✿ said...

comelnyaaa blog.. suka suka suka... serba purple... i loike!!! hehehe

Lovely Lieyza said...

comey lah... nampk lebih kemas x sedap mata memandang

inasazali said...

wah...jelesnya tgk blog dia...hehe..