Hampir 10 Tahun Yang Lalu

Assalamualaikum... Semalam & hari nie mempunyai sejarah tersendiri.. yang baik kita ambil & yang buruk kita jadikan pengajaran.. Tapi aku berminat untuk share something dekat sini... Aku dapat idea selepas ternampak dia di sebuah tempat tadi.. Salah 1 tempat kenangan kami... Oh ye... Ini sebenar ye adalah pasal " Cinta Monyet " aku... haha..Kecik lagi dah pandai nak cinta monyet.. haha... Bercinta dengan monyet eh... hahaha.. Aku cuma nak review je.. Aku tak terfikir pon pasal semua nie dulu.. ye lah.. kecik2 lagi kan.. Umur setahun jagung.. tapi itu semua aku terima sebab pengalaman kan..?? haha...Ok, jom sambung lagi.. Tadi sibuk sangat nak melayan movie online... * Setia Hujung Nyawa * haha.. Almaklumlah, tertinggal kereta api... Orang lain dah sampai episod 12 tapi aku tengah patah balik ke episod awaal-awal... haha.. Eh2, dah tersasar nie.. Jom sambung cerita tadi.. haha..

Capital F... tu je yang mampu aku bagitahu siapa nama dia.. Full name..?? Oh tidak... biarlah rahsia... Dia nie crush first aku dulu-dulu... haha..walaupun dulu2 tapi sekali dia jeles.. Berapi jugak... haha.. Aku dulu sekolah rendah.. pendiam je... tak macam sekarang banyak bunyi.. hahaha... Time kecik2 dulu kalau duduk sebelah2 pon xtahu ape2 lagi kan..?? pasal budak-budak tahu ye main je... hahaha.... tapi aku kecik2 dulu ceh hampeh.... Darjah 6 orang lain sibuk UPSR aku pulak sibuk nak bercintan cintun... haihh... ecah2... Tapi alhamdulillah keputusan aku dengan Capital F baik.. hehe...

Dia banyak ajar aku lumba nak belajar... Semangat belajar naek.. hahaha... Dia jugak ajar aku rindu, sayang.. ceh.. kecik2 lagi dah pandai... hahaha....:p... Tak padan dengan budak-budak dia jugak penah bagi aku 1 lagu.. haha.. Jiwang x kami..?? haha... Ingatkan cerita tu habis bila habis UPSR je.. Rupanya bila dekat upper 6 aku jumpa dia balik... ade keluar... walaupun tak bercakap.. tapi kitaorang keluar ramai-ramai ye... haha..  buat janji balik.. tapi tinggal janji.. sebab ape..?? hahaha... ade lah.. haha...

Tadi aku terjumpa dia masa tengah ambil anak jiran aku balik sekolah... haha... aduyai... segannya aku... Tapi sebenar ye kitaorang masih lagi kawan walaupun boleh dikira dengan jari bila contact ye... Birthday ye pon senang sangat nak diingat.. hahaha... nampak je dia tadi teringat semula janji dulu-dulu... haha...

Sekian untuk post entry yang ini... haha...

8 comments:

inasazali said...

msti klu jumpa tu mcm malu2 gitu kn..alamak sweetnya..

Cik Aishah said...

@inasazali.. haha... xtw lah.. tp mmg segan bilee ternampak dia... hehe

✿INA AINAA✿ said...

amboi, kecik2 dah pandai ye?? ngeee ena start bercintan ni sejak umo f4... time miang amat tu... btw, ena tak mahu kenang cinta lama ena, perit rasa hati ni... fobia.. T.T

Cik Aishah said...

@✿A I N A A✿.... hehe... a`ah... hihi...

Unknown said...

amboi...kecik2 dah gatal ye..haha

Cik Aishah said...

@~didiey~.. haha..

Maria Menado~ said...

cinta lama berputik kembali letewww.. hehe. =P

Cik Aishah said...

@Maria Menado~.. haha.. insyaallah, x.. tp xthu lah.. kita hanya mampu merancang & allah yang menentukan..:)