Tutorial

Assalamualaikum... Jeng...Jeng... Hari nie aku nak list kan senarai tutorial yang aku tahu & jumpa.. Senang untuk mereka yang masih baru dalam dunia blogger untuk cari tutorial nie akan datang & yang berkeinginan untuk mencantikkan blog mereka...  Sebenar ye untuk rujukan aku jugak. sebab aku pon masih baru dalam dunia blog nie. Senang... Dekat bawah nie aku sediakan link-link tutorial tersebut ye...:) Kalau korang nak gunakan tutorial yang bakal aku bagi nanti.. dah siap copy & paste.... Korang bgtahu dekat Tutorial yang korang ambil & Kreditkan dekat mereka ye...

Yeahhh... Ini dia senarai link ye...

Mailey Jayley
Anak Emak
Pondok Kecil Lily
LYSSA FAIZUREEN
! Afiq Yassin !
! AINI ZAKARIA
! Amer Corner
! Menggelabah lah Tyra !
! Mohd Noor Shawal !
! Tutorial Untuk Blog | Tips Blogspot
AMALINA LEE
SK
! I'am The Real Me !
! Meera Si Gadis April !
**!! BLOG ARRIEN AMANI !!**
-Nur Irdina-
.: cik limegreen is here ! :.
//Think Twice
:: Afiqah Adzan :::
Fatimah Azzahrah's Official
A M Y F E N D I
A Step to Remember
Aishah la nina
Amirah Zulhijjah
!! Syamimi Tahir Punye !!:
Aima Mazlan
anis athia
Aqoustica Zati
azzahsaid
Baby Zypers
BelogMezan
Blog Cik Nurfarah
Blog Kerana Manisnya Epal
Bv'sCreation
Cik Eqalesyha
cik munn blogger
Cik Nuyuyana
Deyawanny

Kita sambung di part yang ke dua ye.. Insyaallah..:)


4 comments:

inasazali said...

btul2 mereka sume terbaik..dulu ina edit2 blog pun dgn tutorial mereka..

Cik Aishah said...

@inasazali..hehe..btol2.. tp x abes lagi 2.. ade lg..hehe

✿INA AINAA✿ said...

ena mana2 tutorial ena layan, tapi most ly ena rujuk kat blog lyssa tu la.. hehehe

Cik Aishah said...

@✿A I N A A✿... hehe.. kalau aishah mostly dkt amalina lee la.... hehe..