Zaman Kanak-kanak Ribena..

Assalamualaikum.. dah dekat 2 hari x update entry.. Ini akibat daripada kekeringan idea... Petang nie aku dah dapat 1 idea.. Alhamdulillah... Aku rindu sangat-sangat dengan zaman kanak-kanak ribena aku.. Zaman nie lah yang tak dapat diputar kembali... Zaman nie jugak aku tak payah pikir apa-apa masalah... Cuma tahu nanges & maen je.. haha... Jom layan gambar dengan cerita di bawah ye sikit-sikit ye.. hehe...


Ini masa umur saya 2 tahun.. Kalau tak silap lah...
Comel tak..?? hahaha...
perasan...
Sebiji cam anak cina kan..??
hahaha
Time nie nak pegi tadika... Nie je gambar yang tak pakai tudung..
Sebab apa..??
Sebab yang nie gambar lah yang di scan... hehe
Last gambar...
Gambar baru habes mengaji...
hehe..
Alhamdulillah...
darjah 1 kalau tak silap..

Gambar sekarang..??
hahaha...
tak perlu lagi kot..
sebab sekarang nie saya berbeza dari dulu...
hehe..

Sekian, untuk post kali nie...
K'daa.....


11 comments:

Unknown said...

hahaha!! tudung tu kelakar lah..fesyen dulu2 cmtu kan..hikhik

Cik Aishah said...

@~didiey~.. hahaha... a`ah, tudung dulu2.. haha... murah je.. sekarang xde dah budak2 pkai cam 2.. haha...

inasazali said...

hehe..comelnya..klakar la pic yg pkai tdung tu :)

✿INA AINAA✿ said...

hahah comel je.. muka macam amoy la.. mata sepek! hehe.... ena ngat gambar last sekali tu, sis pakai tudung yang ada bunga2 tu, rupanya bunga tu kat atas almari.. ngeeeeeee

Cik Aishah said...

@✿A I N A A✿.. haha.. bunga dekat atas almari 2.. haha... tudung 2 daripada sapu tangan yang jenis kaen tu je.. hahaha...

combi said...

mate sepet xnak kalah..haha

Maria Menado~ said...

comel tudung ngaji.. hehe.

saya xbanyak gmbr wktu kecik. sobs..

dulu lain, sekarang lain. ngee~~

Cik Aishah said...

@inasazali...hahaha.. kan..?? haha

Cik Aishah said...

@combi.. haha.. sejak dilahirkan macam 2.. haha

Cik Aishah said...

@Maria Menado~.. haha..saya pon ade sikit je.. yang laen xtw g mne.. haha

iluvtupperware said...

Rindu tgk gambar first tu.. tikar getah rumah nenek.... Kamu waktu kecik, mata sepet kalah anak cina